wtorek, 19 maja 2015

Słuchowisko "Dziewczyna z berlińskich przedmieść"



24 maja (niedziela), o godzinie 18.00, Program II Polskiego Radia wyemituje słuchowisko radiowe mojego autorstwa, zatytułowane "Dziewczyna z berlińskich przedmieść" - w ubiegłym roku popełniłem tekst o cechach słuchowiska (jak mniemałem z dużą dozą rezerwy i autokrytycyzmu) w ramach konkursu zamkniętego Polskiego Radia. Można powiedzieć, że to mój debiut w tego rodzaju twórczości.
Reżyserem realizacji "Dziewczyny...." jest Janusz Kukuła. W słuchowisku wystąpią: Anna Seniuk, Laura Samojłowicz, Mariusz Bonaszewski i Krzysztof Gosztyła, czyli jak by nie patrzeć i słuchać I liga w słuchowiskowym fachu.
Używając klasycznej formuły: zapraszam Państwa przed odbiorniki.

3 komentarze:

  1. A jest może gdzieś nagrane to słuchowisko? -bo niestety nie wiedziałam o tym w niedziele, a bardzo chciałabym posłuchać... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie wiem o ewentualnych powtórkach - pewnie za świeża sprawa. Podobno Dział Słuchowisk Programu II dysponuje płytami z nagraniem. Myślę, że jedną - w ramach "in memoriam" - otrzymam. Wtedy będę mógł użyć. Pozdrawiam, Mariusz Sieniewicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź! W takim razie czekam z niecierpliwością. Pozdrawiam i życzę miłego dnia! ;)

      Usuń

Zapraszam, to jest miejsce na wyrażenie Twojej opinii. (Drobna uwaga: hejting, trolling obrażający język i ludzi nie będzie publikowany.)